«Ωστόσο, δύο πράγματα μπορεί να είναι αληθινά. Δημοσιογράφοι όπως εγώ, καθώς και bloggers, μπορούν να καλύψουν τόσο το έργο που επιτελεί η πριγκίπισσα όσο και τη μόδα της», εξηγεί η Kelley. «Ακούω σταθερά το ίδιο μήνυμα από τους αναγνώστες μου: Ήρθα για τη μόδα, αλλά έμεινα για να μάθω για τους σκοπούς».

Κέιτ Μίντλετον

Η στροφή της προσοχής μακριά από το ντύσιμο της πριγκίπισσας Κέιτ και η συνεχής εστίαση στα έργα και τις δραστηριότητές της αποτελεί στρατηγική που το παλάτι εφαρμόζει εδώ και αρκετό καιρό. Ενώ οι λεπτομέρειες του καστανοκόκκινου συνόλου που φόρεσε κατά την πρόσφατη κρατική επίσκεψη στο Κατάρ επιβεβαιώθηκαν και μάλιστα συνοδεύτηκαν από ένα εννέα σελίδων έγγραφο με αναλυτική περιγραφή από τα λουλουδένια κεντήματα μέχρι τα καπέλα και τα υφάσματα για τη στέψη του βασιλιά Καρόλου το 2023, οι αναφορές στο στυλ της κατά τη διάρκεια των βασιλικών της υποχρεώσεων γίνονται όλο και λιγότερες.

«Οι περισσότεροι από εμάς δεν βασιστήκαμε ποτέ στο παλάτι για πληροφορίες σχετικά με τη μόδα», δηλώνει η Kelley.

«Εντοπίζουμε τα στυλ μόνοι μας, μαζί με μια ομάδα πολύ ταλαντούχων ανθρώπων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι καταπληκτικοί στο να ανακαλύπτουν συγκεκριμένους σχεδιαστές και στυλ», προσθέτει η ειδική στο βασιλικό στυλ, η οποία ξεκίνησε τον επιτυχημένο ιστότοπο το 2011 και από τότε παρακολουθεί τις επιλογές του στυλ της πριγκίπισσας, ενώ περιγράφει λεπτομερώς όλο το φιλανθρωπικό της έργο.

Το πολυσυζητημένο «Kate Effect» έχει, επίσης, την ικανότητα να εκτοξεύει μικρά brands από την αφάνεια και να διατηρεί τις μάρκες πολυτελείας επίκαιρες σε οικονομικά δύσκολους καιρούς.

«Η πριγκίπισσα της Ουαλίας είναι ένας καταπληκτικός πρωταθλητής για τη βρετανική βιομηχανία μόδας, εκθέτοντας εκατομμύρια ανθρώπους σε μάρκες που μπορεί να μην είχαν εξοικειωθεί, ειδικά σε μερικές από τις μάρκες κληρονομιάς του Ηνωμένου Βασιλείου και σε μικρότερες εταιρείες που υποστηρίζονται από την πριγκίπισσα, όπως η Brora, η Really Wild ή η ουαλική μάρκα κοσμημάτων Spells of Love», εξηγεί η Kelley.

Ακόμα και οι μάρκες που φορούν τα παιδιά της -ο πρίγκιπας Γεώργιος, η πριγκίπισσα Σαρλότ και ο πρίγκιπας Λουδοβίκος- αισθάνονται το χρυσό άγγιγμα του «Kate Effect», όπως η αγαπημένη βασιλική εταιρεία Trotters, η επιχείρηση της οποίας ανθεί από τότε που η οικογένεια έγινε πιστή πελάτισσα.

«Κάθε φορά που η πριγκίπισσα Σάρλοτ φωτογραφίζεται φορώντας κάτι δικό μας, γίνεται viral, ειδικά στις ΗΠΑ», δήλωσε στο PEOPLE η Sophie Mirman, ιδρύτρια της βρετανικής μάρκας, αφού η Σάρλοτ φόρεσε το μπορντό παλτό της στη συναυλία χριστουγεννιάτικων τραγουδιών που διοργάνωσε η Κέιτ τον Δεκέμβριο.

Κέιτ Μίντλετον

Υπάρχει, επίσης, ο συμβολισμός που η πριγκίπισσα της Ουαλίας καταφέρνει να απεικονίζει σιωπηλά αλλά δυναμικά στις επιλογές της, όπως το μαργαριταρένιο κολιέ που αγόρασε από τη Susan Caplan, μια εβραϊκής ιδιοκτησίας μάρκα, το οποίο επέλεξε σκόπιμα να φορέσει στην τελετή μνήμης του Ολοκαυτώματος τον περασμένο μήνα, μια χειρονομία που η επιμελήτρια κοσμημάτων δήλωσε ότι άγγιξε την ψυχή της.

«Είναι τόσο ευαίσθητη και νομίζω ότι είναι σε θέση να μεταφέρει ακριβώς το σωστό μήνυμα με το σωστό ντύσιμο ή το σωστό κόσμημα για τη σωστή περίσταση», δήλωσε τότε η Caplan.

Κάθε φορά που φοράει τα σκουλαρίκια της πριγκίπισσας Νταϊάνα ή ένα κόσμημα που κάποτε ανήκε στην αείμνηστη βασίλισσα Ελισάβετ, είναι μια υπενθύμιση της βασιλικής καταγωγής και όλων των συναισθημάτων που τη συνοδεύουν.

«Η πραγματικότητα είναι ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται για το στυλ της πριγκίπισσας και αυτό δεν είναι κάτι που το Παλάτι του Κένσινγκτον μπορεί να ελέγξει», λέει h Kelley και προσθέτει: «Νομίζω ότι η πριγκίπισσα καταλαβαίνει πολύ καλά τον αντίκτυπο που έχουν οι στιλιστικές της επιλογές στη βιομηχανία της μόδας, αλλά όσον αφορά την κατανόηση της απόλαυσης που βρίσκει ο κόσμος βλέποντας φωτογραφίες της ή διαβάζοντας για τις στιλιστικές της επιλογές, δεν ξέρω αν αυτό είναι κάτι που σκέφτεται».