Ο ΛΕΞ
Ο ΛΕΞ χωρίς διαφήμιση, με τα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις να τον έχουν κατατάξει στη no man’s land ζώνη τους, μαζεύει 100.000 άτομα σε δύο βραδιές, τα άλμπουμ του γίνονται πλατινένια με το που ανεβαίνουν στις πλατφόρμες και τα παιδιά που τον παρακολουθούν στις συναυλίες του ξέρουν τις ρίμες του λέξη προς λέξη.
γίνονται πλατινένια με το που ανεβαίνουν στις πλατφόρμες και τα παιδιά που τον παρακολουθούν στις συναυλίες του ξέρουν τις ρίμες του λέξη προς λέξη. Δεν είναι τυχαίο που η Χάρις Αλεξίου επέλεξε να ανέβει και πάλι στη σκηνή μαζί του σε και φάση της ζωής της που έχει επιλέξει να απέχει. Δεν είναι τυχαίο που το σαββατοκύριακο στο ΟΑΚΑ έβλεπες ανάμεσα στον κόσμο που έδωσε το παρόν μικρά παιδιά ανήλικα που τα έφεραν οι γονείς τους μαζί στις συναυλίες, ζευγάρια που κάποια στιγμή προτίμησαν να οπισθοχωρήσουν για να πάρουν μια ανάσα από τα καπνογόνα και την ορθοστασία. Όλες οι ηλικίες ήταν εκεί για να τον απολαύσουν από κοντά και να τιμήσουν έναν καλλιτέχνη που ο λόγος του είναι στάση ζωής και που η ειλικρίνεια, η αμεσότητα και η αυθεντικότητά του διαπερνούν όλες τις ηλικίες και τις τάξεις. Ακόμα κι αν δεν βιώνεις όσα εκείνος περιγράφει με τέτοια χειρουργική ακρίβεια στα τραγούδια του, διακρίνεις πολύ καθαρά τις εικόνες που μεταφέρει. Εικόνες που όσο κι αν στρίβεις το κεφάλι για να μην τις αντικρίζεις γύρω σου, είναι πάντα εκεί για να σου θυμίζουν ότι τα υπερφωτισμένα mall και οι ουρανοξύστες που κτίζονται πάνω στο κύμα για να τους εκμεταλλεύονται οι νέοι άποικοι, δεν μπορούν να κρύψουν το αδιέξοδο και το τέλμα που «προσφέρει» αφειδώς ο ύστερος, ληστρικός καπιταλισμός.Το Σάββατο στο ΟΑΚΑ ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος καθώς η συναυλία ήταν sold out και το πλήθος του κόσμου που έδωσε το παρόν προκάλεσε «σοκ και δέος», ενώ η είσοδος της Χαρούλας Αλεξίου στη σκηνή ήταν αναπάντεχη και εξέπληξε άπαντες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε επίσης ο «χορός», τα παιδιά που βρίσκονταν επί σκηνής δίπλα στον ΛΕΞ σε μια απόπειρα να οπτικοποιήσουν ακόμα περισσότερο τις εικόνες που φέρει στα τραγούδια του. Οι guests που ανέβηκαν κι αυτοί στη σκηνή, Ζήνων, Vlospa, Sadam, Μικρός Κλέφτης κ.α. έβαλαν τη δική τους σφραγίδα στο συνολικό αποτέλεσμα και το έκαναν με κέφι και ορμή, ενώ τα καπνογόνα άναβαν το ένα μετά το άλλο βάφοντας κόκκινο το ΟΑΚΑ.Την Κυριακή, η Χάρις Αλεξίου δεν ξαναβγήκε στο δρόμο για το ΟΑΚΑ, ενώ ο κόσμος που προσήλθε ήταν αρκετά πιο περιορισμένος σε σχέση με την εμφάνιση του Σαββάτου. Το setlist επαναλήφθηκε ευλαβικά, η παιδική «χορωδία» ήταν όμως και πάλι εκεί, όπως και οι φίλοι και συνεργάτες του ΛΕΞ για να ραπάρουν κι αυτοί δίπλα του. Η βραδιά άνοιξε και έκλεισε με την παλαιστινιακή σημαία επί σκηνής και δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς καθώς η γενοκτονία συνεχίζεται και τα ευρωπαϊκά φεστιβάλ δονούνται από συνθήματα υπέρ του Παλαιστινιακού λαού αυτές τις ημέρες τόσο από τους καλλιτέχνες όσο και από το κοινό.
Από την Πετρούπολη στη Νέα Σμύρνη και από το Καυτανζόγλειο στο ΟΑΚΑ, ο ΛΕΞ βλέπει την αλήθεια του να αφορά σε όλο και περισσότερους, ενώ ο ίδιος κρατά χαμηλό προφίλ και εμφανίζεται μόνο όταν υπάρχει λόγος. Στο επόμενο βήμα θα είμαστε πάλι εκεί για να τραγουδήσουμε μαζί του για «νυχτερίδες μές στα μαύρα Audi»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου