«Η ζωή μου μοιάζει με μια μεγάλη φυλακή. Ευχάριστη… αλλά φυλακή», λέει η νεαρή Μπαρντό σε πλάνα της εποχής. Οι σκηνοθέτες δείχνουν την ανελέητη καταδίωξή της από φωτογράφους και την παραβίαση κάθε προσωπικού χώρου.

Το αποκορύφωμα έρχεται με την εγκυμοσύνη της. Εγκλωβισμένη στο σπίτι της για να ξεφύγει από τον Τύπο, αναγκάζεται τελικά να γεννήσει στο σπίτι. «Ήταν απάνθρωπο. Φέρθηκαν βάρβαρα», θυμάται.

Το παιδί, μάλιστα, δεν το ήθελε. Έπειτα από δύο βίαιες διακοπές κύησης, καμία κλινική δεν δεχόταν να τη βοηθήσει, καθώς πλέον ήταν διεθνής σταρ. «Είναι φρίκη να υποχρεώνουν τις γυναίκες να κρατήσουν παιδιά που δεν τα θέλουν», εξομολογείται.

Βία, εξάντληση και απόπειρες αυτοκτονίας

Ο γάμος της με τον Ζακ Σαρριέ παρουσιάζεται ως λαμπερός, όμως σύμφωνα με μαρτυρίες υπήρχε και ενδοοικογενειακή βία.

Η πίεση της δημοσιότητας την οδηγεί σε προσωπικά αδιέξοδα: «Η δόξα είναι υπέροχη και αφόρητη ταυτόχρονα», λέει.

Οι απόπειρες αυτοκτονίας της, οκτώ ή εννέα όπως αναφέρει ο βιογράφος της, ήταν «πάντα σοβαρές».

Γυναικεία αλληλεγγύη και προδοσίες

Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει και την τρυφερή πλευρά των σχέσεων της Μπαρντό με τις γυναίκες που τη στήριξαν: την Όλγκα Χόρστιγκ, τη μακιγιέζ της, τη Χριστίν Γκουζ-Ρενάλ και άλλες. «Τις λάτρευα όλες», λέει.

Ακόμη και όταν ανακαλύπτει το ήρεμο Σαιν-Τροπέ, γρήγορα γίνεται και πάλι θήραμα των φωτογράφων. «Με κυνηγούσαν, με ταπείνωναν, με πρόδιδαν», εξομολογείται.

«Πλέον δεν θέλω να δω κανέναν. Φοβάμαι όλο και περισσότερο τους ανθρώπους. Είμαι στην ψυχή μου πιο πολύ ζώο, παρά άνθρωπος».

Ο αγώνας της για την προστασία των ζώων

Ήδη από το 1962, η Μπαρντό ξεκινά έναν αδιάκοπο αγώνα για τα δικαιώματα των ζώων, τον οποίο συνεχίζει μέχρι σήμερα.

Ένας αγώνας που της χάρισε σεβασμό, αλλά και αντιδράσεις – ακόμα και καταδίκες για δηλώσεις της που θεωρήθηκαν υποκινητικές, σύμφωνα με το BFMTV.

Το ντοκιμαντέρ κλείνει με τα λόγια της: «Γεννήθηκα ελεύθερη και θα πεθάνω ελεύθερη. Δεν μετανιώνω για τίποτα».